LÅNGHEEELG!!!

hej bloggen :D

är på helt okej humör idag, så sjuuuukt skönt med helg! dagen igår kändes typ tuusen timmar lång .. och då slutade vi ändå en timme tidigare än vanligt .. ! aja, då åkte jag faktiskt direkt hem, var så jävla trött, hade ont i huvet och hade varit depp och tjur-ebba hela dagen.. den där personen jag inte vill vara alltså.
jag åkte hem, åt lite mellis och sen sov jag från 4 och vaknade vid 9 när mamma väckte mig.. fyfan vad ont i huvet jag hade då.. typ migrän .. och jag som tänkte träna liksom -.-
tog mig i alla fall upp ur sängen för att ta några huvudvärkstabletter och äta lite mat, och sen gick jag och la mig igen, men kunde inte sova så jag var uppe och gjorde god knows what till klockan 1 typ.. så vaknade jag ändå vid 9 idag :S

aja, därför blev det ingen uppdatering igår i alla fall, jag sov helt enkelt ;)

som sagt så vaknade jag vid 9-tiden idag, och då gick jag upp och gjorde frukost, mumsigt (not, hatar frukostmat) och sen rensade jag två rader i hallonlandet, tog en halvtimme och jag fick 200 kr för det, vääääärt! jag hade liksom inte ens en krona i min plånbok :P

hade tänkt sticka ut och springa nu men det är väldigt gråa moln + jag tror det börjat dugga så antingen skiter jag i det eller sparar det till senare .. finns inget värre än att springa i regn! fan.. jag har inte tränat sen i måndags, fett illa!
aja, måste ner på stan också, ska på tjejmiddag ikväll (as usual) och present skall inhandlas, jag kanske skulle träffa calle där men vi får se hur det blir med det :)

nej men nu ska jag röra på mig, man kan ju inte sitta vid datorn hela dagen hahah

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0