Lördag

Godmorgon kära vänner :)

igår kom Julia hem till mig och myste :) vi lagade mat och tog sedan varsinn stor skål med glass och jordgubbar, muuums! sedan så tittade vi på hitta nemo tills vi somnade haha!
julia sov sött i sin säng medans jag blev väckt av min telefon mitt i natten haha, kunde inte somna om förrän typ 4 sen, blää, sjukt trött nu.
jullan väckte mig i alla fall för ungefär en timme sen och vi har suttit ute i solen och ätit frukost, myspys :)
vad som händer idag vet jag inte än.. återstår att se helt enkelt :)


muums!

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Sofia Lindblad

vad mysigt det låter och GUD vad gott det ser ut! (de på bilden )<3

2009-05-02 @ 16:45:26
URL: http://sofiaell.blogg.se/
Postat av: Anonym

gott de såg ut :)!

2009-05-07 @ 23:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0