MAATCH

jahallåja :)

hahah de där med städningen gick ju då inte så jättebra.. de enda jag gjort är att slänga in lakan i tvätten + torkat av byrån.. haha illa.

aja, har fixat mig och ätit lite lunch osv, ska dra mot stan om en halvtimme ungefär, där jag ska möta upp lisa så tar vi bussen mot gränby sportfält! shit vad kul de ska bli att se frida spela! har hört att bruden är bra.
men jaja, har lite tråkigt sådär, men vad gör man^^
btw är de skitskumt, för min cam funkar inte just nu :S fett irreterande!


vitt linne, brors kofta och svart kjol.. hahah helfult. tror jag byter tröja sen kanske, men de får vi se :) förlåt för dålig bild btw men jag är inte fin på bild idag, och jag orkar inte byta inställningar på kameran så de vart blixt :)

pussis nu ska jag försöka vara något effektiv, (hahaha jo tjena!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0