Måndag

jaa då var de skolvecka igen då :)

men inte idag^^ vaknade runt halv 9 av ett sms, och gick upp, åt frukost och fixade mig, och sen gick jag till skolan! i regnet, fyfan.. eller aa, de regnade inte så mycket just då, men litegranna (a)
hade mitt "möte" med lotta, och det bestämdes en del saker, får se vad som händer nu helt enkelt, tror inte det blir så stor skillnad men whatever, de är inte mitt problem.


sen skulle jag plugga lite matte men så vart det inte eftersom andré och hans pappa kom och vi skulle lämna skidorna han lånade förrut, hemma hos mig.
efter att det var gjort så åkte vi ner på stan och gick på spinning med emelie också.. men jag har vart på skiiitjurigt humör hela dagen egentligen, så jag var nog inget roligt sällskap^^

aja, spinningen var väl helt okej, antar att man bestämmer lite själv hur jobbigt man vill ha det, eftersom man får vrida på hur mkt motstånd man vill ha. de gick rätt bra ändå, men efter att jag gick av vet jag inte vad som hände, det var skitläskigt men det kändes som om jag skulle svimma eller något.. det flimmrade för ögonen så jag såg ingenting, jag blev helt yr och det kändes som att jag skulle spy, sen hörde jag ingenting i typ 20 sekunder heller, det här har hänt mig två gånger förrut, en gång när jag var sjuk, en annan gång när jag inte ätit på hur längesomhelst, och sen nu.
läskigt i alla fall...

aja, gick och köpte en mango sen och åkte hem, ÄLSKA mango! godaste som finns, jag lovar!! åt mat sen hemma, stekte korv och kokade spaghetti, men de va inge gott så jag åt mangon istället haha x)

aja, ska kanske ner på stan snart för ska träffa emma kanske, men vi får se, vet inte om hon kunde eller inte
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0