Okreaktivt

hej bloggen

kom hem från stan för en stund sen, kände att jag inte kunde sitta hemma och ruttna hela dagen.
det blev lite inköpt, men inget till mig själv dock, fick inte ens min latte som jag längtat efter, för tjejen i kassan på waynes var galet seg och vi hade rätt bråttom -.-

åkte hem sen, kände mig på asbra humör och allt, men sen kommer jag in så sitter mamma och äter tårta, hahah jag vill me ha så jag blev sur -.-
idag har varit en skitdag egentligen, det enda positiva var att få träffa frida en stund, men resten har sugit. det regnar så fort jag går utanför dörren, jag har plugg att göra som jag inte orkar, borde träna men känner inte för det.

blää, aja, mamma ringde nu och vi pratade lite om hur det är i skolan just nu, och sen ska hon hjälpa mig med matten ikväll, så är väl dags att jag börjar räkna så hon har något att hjälpa mig med..


så jäkla glad var jag igårkväll..


och så såg jag ut idag, skitskum bild men whatever

nu äre matte som gäller alltså, wish me good luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0