Onsdag

hallå bloggen

sitter i skolan nu, har lunch nu egentligen, men eftersom jag har haft rast sen typ kvart i 10 så spelar det inte så stor roll me rast nu eller inte ;)
igår hade jag typ panik inför nationella matte vi hade idag, jag fattade ingenting av de uppgifterna jag gjorde, jag var skitarg och irreterad hahah, sen ville ingen hjälpa mig heller, så jag och mamma satt vid kl 10 och hon kunde inte heller en av de uppgifter jag hade problem med.. jobbigt.
men provet gick ASBRA, fast så ska man ju aldrig säga.. men det kändes bra i alla fall, och det var inte så svårt.. säkert något dolt som alla missat isf.. aja ;)

jag tittade på matsedeln nu och det är fisk eller nasigoreng.. inget jag är sugen på alls, men jag är sjukt hungrig så jag ska gå och köpa en macka och en frukt tror jag nog :) inget godis här inte ;)

  
jag älskar er alla, öööööh

puss på er så hörs vi sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0