Pink nails

hej bloggen :)

det har varit en bra dag idag :) började med engelska, och vi skulle göra våra sales talk om boken vi läst, jag var först ut och jag tror det gick rätt bra. sen satt jag och lyssnade och så på resten av lektionen, inte så jobbigt direkt ;)
vi fick lunch lite tidigare eftersom vi skulle spela paintball på eftermiddagen och den bussen gick kvart över 12.
jag var ju som sagt enda tjejen som var med så jag gick iväg mot bussen med alla killarna, men fick skjuts största biten av adam på hans moped :) det var sjuuukt läskigt, hade ingen hjälm och mascaran rann haha :P men gick bra såklart och vi var framme typ en kvart innan de andra på hållplatsen så adam var tvungen att åka tillbaka för att hämta dom (tydligen var jag den enda som visste vart busshållplatsen låg).
sen tog vi i alla fall buss 804 och gick av i bragby. där står min klass, helt ensamma mitt ute i ingenstans, det är åkrar och skog omkring oss och vi vet inte vart vi ska gå. det finns en grusväg på andra sidan vägen i alla fall så vi börjar gå, cirka en kilometer och jag hade klackar, jippi.

själva painballen var inte särskilt kul tycker jag, har aldrig riktigt fattat det där med att skjuta på varandra.. när jag var liten lekte jag hellre affär med mina nagellack haha :P
aja, kul att ha provat på i alla fall :) synd att de andra tjejerna bangade. träffad blev jag också, på ryggen, fingrarna och rumpan, har ni en röd fläck på både rumpa och rygg hahah :P trodde också att mina naglar gick av när jag blev träffad på fingrarna så jag fick typ panik.. men de var ingen fara :)
efter detta skulle vi gå tillbaka till bussen, ännu en kilometer i klack, och på det så börjar det ösregna.. måste jag säga att jag var överlycklig? ;)

åkte ner sen på stan och träffade frida :D vi åt först mat, sen kollade lite affärer, skor och sådant. köpte morsdag-present till mamma, jeansleggings och en klänning :) supersöt! frida sa bara, ebba du måste köpa den.
kul att jag har 100 kr kvar denna månad att leva på ..

min kamera i mobilen som vanligvis är grym (8 megapixel) har nu hakat upp sig på något sätt, för alla bilder blir sjukt suddiga.. så jag har ingen lust att fota med den just nu.. så bilder blir det sen när det är fixat :)

ha de bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0