Pms-barn

hejsan bloggen

nu är jag hemma från dansen igen, blev på bättre humör på vägen dit, vissa vet verkligen hur man piggar upp mig :) och sen blir jag ju alltid glad av att dansa, jag älskar det ju. Idag fick vi våra hattar och scarves till uppvisningen också, GOTT FOLK DE ÄR DAGS ATT KÖPA BILJETTER !!, och hattarna är asfula ahhahah x) aja, det blir grymt i alla fall :)


kaka blundar, jag ser gravid ut (wtf min mage är inte sådär längre?!) och hanna..


snyggingar


sen åkte jag hem och har nu ätit en apelsin, och det första som händer när jag kommer hem är att jag blir irreterad igen.. måste dom ha så jävla högt ljud överallt?!??! seriöst.. jag vill ljudisolera mitt rum.

sen så finns de ju människor som är experter på att irretera mig också, som inte hör till familjen, men det är en annan historia.


jag har fett dåligt samvete för att jag åt godis idag.. men de fick mig glad en stund.

och nu ska jag dra ut på en lååång promenad, ska bara byta till mjukisbyxor först, känner att jag behöver komma hemifrån en stund, så ut med ipoden :) och en varning kan ju alla alltid få, bråka inte med mig, jag har pms, och jag bits.

(btw är de här mitt hundrade inlägg, wii)


Kommentarer
Postat av: natta

kan du sluta?

2009-05-04 @ 21:40:21
Postat av: ebba

med?

2009-05-04 @ 22:07:47
URL: http://ebbaslebbaa.blogg.se/
Postat av: c

haha . men snyggt ebba! xD haha jag ser keff ut!

2009-05-07 @ 21:04:46
URL: http://carolinelofquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0