Söndag

hej bloggen

var ju på fridas match igår, hahha blä för amerikans fotboll! när man inte fattar spelet är det inte heller så kul att titta på det :P så jag, julia och lisa satt där i blåsten och försökte att inte frysa ihjäl.. det gick ju sådär kan man säga. men frida fick sparka några bollar och gjorde flera mål så det var ju kul, och uppsala vann med 52-6 mot örebro eller något sånt, och jag hatar ju örebro som sagt, så det var ju strålande!

lite pics


precis innan matchen skulle börja gick 4 stycken från varje lag in på plan, varför vet jag inte riktigt, men antar att de va vem som börjar med boll? ve tinte jag var lost.

nej vet ni, bilder blire sen för blogg.se är skitdrygt just nu.

aja, eftersom både bror och pappa var där (brorsan var domare) så åkte jag med dom hem, skulle egentligen varit med lisa och julia på kvällen också men jag hade världen huvudvärk så jag åkte hem och sov. sen så tittade jag på the day after tomorrow tills jag somnade igen.. kul tjej en lördag hah!

idag vaknade jag av ett sms runt halv 11, så då gick jag upp och har sen rensat två rader i hallonlandet (fick 100kr/rad) städat och bakat osv.. fast jag ska inte äta de själv, för jag har en pakt med en kompis att inte äta ngt skit alls, varken godis läsk elle rnågot annat, förräns sommarlovet! och det ska jag fan hålla ;)

nej men får se vad jag gör resten av dagen, borde väl plugga lite matte eftersom det är nationella på onsdag, men har inga böcker hemma .. får ta med dom efter mötet imorn. annars ska jag kanske träffa gariné, matilda och maria, men vet ärligt inte om jag orkar haha x)

aja puss på er

Kommentarer
Postat av: frida

jag är jätte gald att du kom även fast jag vet att amerikanskfotboll inte är roligt enligt dig :P <3 kan du skicka bilderna till mig? :D puss

2009-05-11 @ 13:38:00
URL: http://engstromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0