Söndag

Godmorgon bloggen :)

igår kväll blev jättemysigt, jag, natta, julia, lori och hanna satt i stadsparken och grillade korv och marsmallows. visst, det var lite fulla människor där, det var lite kallt, men det var ändå så skönt att sitta där :) men vi drog hem vid halv 10 någonting, jag, hanna och lori skulle dra vidare någonstans, men det vart inte så för lorran tjurade ihop sig hahah <3 så vi tre gick åt olika håll i alla fall, så jag såg på dreamgirls tills jag somnade vid 11 typ.. och sen vaknar jag såklart vid 2, svarar på lite fyllesms, och sen försöker sova, så ringer det sen igen på natten (andra natten irad jag blir väckt -.-) och sen kan jag inte somna om förräns typ halv 6 .. aja, vaknade vid 9 idag. är pigg men har egentligen knappt sovit hahah :P

lite bilder från gårdagen




















och nu kom mamma in och förstörde min dag eftersom hon tvingar mej att rensa i hallonlandet. TACK liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0