Stan, spinning, maria

hallå igen :)

nu har maria precis åkt härifrån, eller, för en halvtimme sen drog hon ;)
idag efter lunchen så hade vi idrott, först så skulle vi spela brännboll och sedan ha vårt kost-prov, brännbollen blev ju lite kaos, men vad annars kan man vänta sig med min klass? haha


vi var på konstgräsplanen, luktade bajs

nej men de va väl rätt kul. sen hade vi då provet som gick rätt fort, så jag slutade redan vid kvart över 2.. rätt ovärt för mig eftersom jag inte skulle vara i stan förrän kvart i 4 då jag skulle träffa frida.. så jag stannade helt enkelt i skolan och gjorde ingenting.. men haha, åkte till stan med halv 4 bussen och träffade bruden :) en kjol och en fika blev det, myyys!


jag ville ha latte men de var inte frida taggad på så hon gick och köpte cheeseburgare och glass på mcd istället :) söt <3


efter att jag varit i stan ett tag så åkte frida till sin träning och jag tog mig ut till ekeby igen för att gå på spinning! måste säga att det brändes betydligt mer i låren denna gång än i måndags.. vet inte riktigt vad jag gjorde för skillnad, bättre ledare och mer motstånd antar jag :) jag kan inte påstå att spinning är kul, men de är så jäääävla skönt efteråt ! helt klart värt :)

aja, sen hämtade maria upp mig med moppen där i ekeby så körde vi direkt till maxi för inhandling av mat, vår kyl här hemma innehåller nämligen inget ätbart.. och pappa kommer hem inatt och mamma på fredag haha.
sen åkte vi hem till mig så har vi ätit mat och umgåtts bara, så sjukt tråkigt att vi aldrig träffas längre .. "/ aja, annat blir det när sommarn kommer och träningar och plugg är över! :D


rätt het i hjälm helt nytränad ;)

nu ska jag fortsätta med att tvätta lite kläder och så, samt packa väskan till imorn och sen duscha igen :)
pusspuss

Kommentarer
Postat av: Hareeg

roolig blogg med så många bilder (Y)(Y) me like

2009-05-14 @ 22:42:55
URL: http://haregamanuel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0