Sunny days

hej bloggen :)

förlåt för extremt dålig uppdatering.. har inte suttit vid datorn och så för har inte haft tid eller ork till det tyvärr..

men i torsdags så hade vi matte på eftermiddagen, och jag skulle ju göra mitt MVG-prov, men eftersom annika skulle iväg så skulle vi göra provet på sommarskolan istället, inte jättekul men rätt värt om jag får MVG i matte. det betydde i alla fall att vi var lediga på eftermiddagen men jag och ett gäng till satt kvar ändå, vi försökte göra lite matte och så :) sen åkte jag ner på stan med jennie, fyfan vilket väder ... reeeegn och usch, kallt som satan!

aja, sen var jag med niklas och fick lite mer hjälp med min hemsida, den här helt klar nu och jag är supernöjd :) är rätt säker på hur man gör också så tack niklas för all hjälp :D den kvällen så blev jag lite ledsen för en sak också, tror jag hade feber också, så mådde inte så bra när jag väl var hemma, så jag gick och la mig bara, därav ingen dator haha :P

på fredagen var det skola igen då, mådde inget vidare men gick dit ändå. på förmiddagen fick vi veta att vi skulle bilda grupper till våra UF och komma på idéer, för på måndag ska vi redovisa de för tvåorna, liksom VA? jag trodde inte vi skulle behöva ha kommit på något förrän i höst, så jag var helt oförberedd. men jag och ludde är i alla fall i en grupp och har en rätt bra affärsidé.
eftermiddag svenska så fick vi titta på film och sluta klockan två, sen stan med natta en stund innan jag åkte hem och solade, och sen åkte jag till lisa i knivsta och var med henne och frida på kvällen :) säger bara att jag hatar upptågen.

idag så ringde julia och väckte mig runt 9 för att fråga om jag ville åka och bada, tyvärr hinner jag inte det idag men de va bra att hon ringde för då kom jag upp ur sängen :P aja, sen låg jag ute och solade en stund innan jag åkte till stan med mamma :) jag visade henne mina älsklingar till skor som jag är kär i .. hon var sådär lagom imponerad så jag får dom nog inte :(

nu är jag i alla fall hemma igen, ska ta och sola, städa, och baka morsdag tårta.. funfun.. haha

aja, min mobil är knas så kan inte lägga in några bilder i datorn, :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0