Tisdag

hallå där :)

idag fyller min bror daniel 23 år, grattisgrattis! därför så väckte mamma mig halv 7 för att vi skulle sjunga och sånt för honom, med tårta (fast jag åt ingen ;) ) på sängen osv.
jag tror han gilla t-shirten han fick av mig.. lite komisk tröja sådär x)

aja, sen fixade jag iordning mig och gick till skolan, sista lektionen med naturkunskap idag! vi fick en skrivuppgift om energi och miljö, så jag skrev om hur mat påverkar miljön, fick ihop ca 2 a4 så de blev nog bra :) hoppas på det i alla fall!

sen fick vi sluta lite tidigare en vanligt eftersom vi har en hemlabb att göra, ngt med salt och isbit typ.. aja, fick sluta 20 över 11 vilket inte är helt fel ;)
då tog jag bussen ner på stan, tittade på lite saker, och sen åkte jag hem strax efter 12 för det var ju ingen annan som slutat än :P
väl hemma har jag ätit mat och nu tittat på en film samt fixat naglarna.. så trött på mina naglar! visst är dom fina, men jag vill ha fyrkantiga naglar, inte runda, men mina växer runt, så det är skitsvårt att få till dom fyrkantigt men ändå snyggt... nu är dom någorlunda i alla fall.. haha jag vet att ni bryr er ;)

nu tänkte jag göra den där labben, och sen plugga lite matte och kost.. har nationella matte på morgonen imorn, och sen kostprov på idrotten.. jätterolig dag :P tror jag ska på spinning senare imorn iaf.

pusspuss nu måste jag sätta igång me plugget :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0