Tisdag

helloo :D

idag är de ju tisdag då.. vi hade entreprenörsämne i skolan med andreas, och vi gjorde en utvärdering av caféet.. en helt okej lektion :) men jag hade velat se klart blood diamond.
jag slutade i alla fall vid halv 12 som alltid på tisdagar, och då åkte jag direkt till solpalatset och sedan gick jag till gymmet :) skööönt med träning säger jag bara.

sen åkte jag hem och fixade lite mat, och nu sitter jag här, kanske ska leka med sofia senare, men de beror på när hon skulle sluta osv, så vi får se helt enkelt :) annars hade jag tänkt gå en promenad idag igen, men det regnar ju.. får bli en kortis isf och inte två timmar som igår ;)


jennie lekte lite med mitt hår, gjorde en "rosettfrisyr", var inte så fint irl eftersom jag ser lite konstig ut i uppsatt oftast haha:P

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0