Torsdag

Godmorgon!

idag vaknade jag redan klockan 5, skitskumt :S jag trodde först att jag försovit mig, men sen kollade jag på klockan.. jag vaknade igen vid halv 6, och sen när alarmet ringde vid 20 i 7, så vaknade jag med en gång och gick up :S pigg! skitskumt, jag brukar ju inte komma upp ur sängen före kvart över..

aja, det var ju bra i alla fall, eftersom pappa är hemma nu och han ville åka lite tidigare, runt 8, så jag är helt klar nu, vilket är positivt ;)

men skitsamma, idag så är det först skola till halv 4, och sen ska jag ner på stan och träffa hetti och sofia en stund, och sedan är det terminens allra sista danslektion!!! sjukt sorgligt.. på sommaren saknar jag alltid dansen som mest, de blir så långt uppehåll .. men det är ju show på söndag, så idag kör vi järnet flickor!! :D

men nu måste jag gå, skolskjuts om 5 minuter ;)

puss!

Kommentarer
Postat av: EMma

kolla in min blogg och kommentera & tyck till :P

2009-05-14 @ 17:12:43
URL: http://flowee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0