Torsdag

hej sötnosar :)
sry att jag inte uppdaterade igår men jag var alldeles för trött när jag kom hem!

gårddagen var i alla fall jättebra :)

idag hade vi nationella på morgonen, listening och reading på engelskan, tror de gick ganska bra, men säker kan man ju aldrig vara.. men tror de.
sen lunch och sen matte.. inte rolig dag alls. var med alex på lunchen och eftermiddagen, saknat honom känner jag! hha rolig kille dedär, jag hittade honom i musikrummet på eftermiddagsrasten, haha jag visste inte ens att vi hade ett musikrum på skolan.


aja, när vi slutat matten så stannade jag, lennart och hareg kvar för att ringa till niorna som sökt till entreprenörs-linjen för att bjuda dem till entreprenörsgalan nästa vecka, det var rätt kul faktiskt! och de bästa är att vi fick pizza+två biobiljetter för det :D
fast jag var tvungen att åka direkt när vi fick pizzan, för jag hade dans, hahah så jag åkte till dansen med en pizza med mig x) folk kollade rätt snett :P men de va askul me dansen i alla fall, och vår koreografi är klockren hahaha x) hade kläderna och grejer idag också, fett fult, men vad ska man göra ;)


så såg jag ut idag, fast inte lika sur hela tiden kanske ;)

förresten så måste jag säga att jag är så jävla less på att behöva försvara mig själv hela tiden. VARJE dag så är det någon som klagar på mig. på hur jag är, vad jag säger, hur jag beter mig. men hallå? det här är JAG! acceptera eller inte känner jag.. så sjukt trött på att alla ska kritisera.
för visst, jag är inte alltid så trevlig, utan jag kan vara en riktig bitch när jag känner för det, jag bryr mig inte om vad andra säger då, för jag ÄR väldigt ego, jag vet det. men tro inte för en sekund att jag inte bryr mig om mina vänner.
MEN, de jag slutar bry mig om hur de mår, de jag slutar fråga när jag ser att de mår dåligt, de är de som jag vet inte bryr sig ett skit om mig. de som säger MEEEN GUUMMAAAAN när jag mår dåligt, men sen inte bryr sig, som bara vill finnas där för att verka snälla och förstående, men egentligen skiter i. de männiksorna har jag ingen sympati för.
en riktig attentionwhore, men det är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0