try to be creative

tjatjatja flickor och pojkar!

jag planerade in en seg latdag, och det var de precis vad det blev ;)
fixade ändå iordning mig lite halv runt 2 nån gång för kände att jag inte orkade sitta hemma och inte göra något, men så frågar mamma om jag kunde baka en rabarberpaj nu till kvällen, så det fick bli dagens to do, cyklade till maxi och köpte ägg och fruktcocktail och sedan hem igen (vad är det med folk att stirra så in i helvete jämt?!?!?).
gjorde sen en rabarberkaka med marängtäcke.. låter avancerat men är rätt lätt, eller, om man vet hur man gör är de lätt hahah.


en dagens ;) leggings från twilfit, långt vitt linne från gina och grått "linne" från hm :) as simpel as it can be


rabaaarber från trädgården :)
sen har jag varit ute och sprungit, ätit middag (biff med klyftpotatis och vitlökssmör, mumma) och nu har jag precis förstört ett par shorts.. grattis.
jag gillade inte hur de såg ut förrut, då de va en modell som inte alls passar mig. så jag bestämde mig för att kapa av dem någon decimeter + slita dem litegranna. det hela slutade med att jag rev helt snett, så de går liksom uppåt i grenen.. haha lyckat! tur att jag inte använt dom innan heller för då är de ju inget jag saknar ;)


så här såg de då ut innan.. lägger inte ut någon "efter"-bild eftersom det blev misslyckat :P

familjen sitter just nu där nere och äter sin kaka, hoppas det smakar. ska snart gå ner och göra dem sällskap, fast då med min frukt :) frukt är helt underskattat, sjukt gott!

PUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0