Underbar helg :D

hej allihopa!
förlåt för så dålig uppdatering men har inte varit vid datorn, helgen har varit helt underbar :D
det började med mys i fredags, och sen så igår så var jag på tjejmiddag hos inez! vi hade askul vi tjejer som var där, men jag drack inget och åkte hem rätt tidigt eftersom det var dansshow idag! jag var där imorse vid halv 9, så jag ville kunna sova på natten :)
kom hem ifrån musikens hus för ungefär en och en halvtimme sen, så jag har varit där precis hela dagen.. men jag klagar inte för sjukt kul :D båda showerna gick jättebra så jag är nöjd :) känns jättetråkigt att det inte är dans igen förrän i höst bara.. :( viill ju dansa NUNUNU!! får ta ihop lite tjejer och köra på helt enkelt wiho :D
lite pics från helgen


födelsedagsbarnet!


jag skulle visa sofia min ragga hahah


inez fina tårta som jag inte fick äta av


så jag åt äpple istället


taggade

och sen var det ju dansen idag!


höhö, tidig morgon i fint väder


flygvärdinna


hetthetthett


kortspel i väntan


sminkning och håret från raggan, gruppfot och så kommer sen ;)

herregud vad jag är trött nu, ska sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0