You said you love me, and then you changed your mind

hej bloggen :)

skolvecka igen, men vet ni? jag klagar inte för det är bara TRE veckor kvar! det är fan ingenting, helt underbart :D har inte så mycket skolarbete att göra heller så sjukt skönt.

vi hade datorkunskap på morgonen men jag var inte med på den så mycket för vi hade snack vi tjejer istället.. får se hur det blir från nu iaf. blir nog bra.

slutade vid halv 12 eftersom vi hade dykning på eftermiddagen och det ville jag inte vara med på, så jag fick gå hem istället, stannade en stund i skolan för tänkte räkna matte men jag öppnade aldrig boken.. vi får se hur provet imorgon går, ingen vill ju hjälpa mig eller har tid att hjälpa mig me de tal jag inte förstår.. aja.

åkte hem i alla fall sen, och har sovit faktiskt.. inte jättesmart kanske, men jag är så sjukt trött! skönt var det i alla fall :)
snart bär det av till stan igen, ska på spinning.. usch, otaggad haha! nej men det är ju sjukt skönt efteråt så de ska bli bra :)


hahahha vi i ett nötskal! (från middagen i lördags)


bevis på att jag inte åt tårta! synd att tårtan såg så jävla god ut dock.. var svårt att motstå -.-


gruppbild från raggan igår, med våra bibliotikarie-kläder, alla är absolut inte med, men ett gäng ;)

ifall ni vill se fler bilder, eller en video när min raggagrupp dansar så får ni kolla på facebook (ebba söderberg)

nu ska jag ta och packa väskan

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0