Ännu en helg har tagit slut

Halåå!!

tänkte ta och skriva lite innan jag ska sova. är sjuukt trött haha!

den här helgen har gått helt galet fort.. jag fattar inte var all tid tar vägen!? kan inte förstå att det är hela 7 dagar sen som jag var på gotland.. men det är bra! det är riktigt bra att tiden går fort nu, för om 12 dagar är niclas här.. fyfan vad underbart.

men ja, idag så var jag som sagt på marias dans, fan vad sur jag vart då. deras lärare är GRYM! deras lektion jämfört med våra lektioner.. asså de är typ ett skämt. det är inte ens samma stil, samma nivå, samma tempo, det är inte ens i närheten! jag ska ringa dc imorgon och se om det är möjligt att byta, för det här känns inte okej..

aja, marit och jag gick till waynes efteråt och fikade lite, latte och foccacia (stavning?) mmm. hetti kom dit och lämnade över mina grejer också. (tack för att du hade sönder min telefon!).

sen åkte jag och maria hem till mig och skulle plugga matte, och det gick ju bra? hehe vi började aldrig. pratade bara, känns så skönt att ha någon man verkligen kan prata om allt med.. som man kan vara hur speedad eller ledsen eller bara allmänt konstig med, och veta att det ändå är okej. jag älskar det.

men hon åkte hem vid 6 och sen har jag bara degat.. tagit ett varmt bad, gjort hårinpackning, rakat benen, smort in mig, fixat håret, gjort nysa naglar osv.. riktigt skönt :)


hahah sexig outfit? ;D
(lägg märke till sunkisen)

nu så ligger jag i min säng och smsar lite, och har tänkt göra en stund till, men sen ska jag sova!
vi hörs imorn

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0