Fredag

hallåhallå

ÄNTLIGEN helg! fast tiden går faktiskt väldigt fort..kan inte fatta att det redan är en vecka sen jag var hos niclas.. samtidigt känns det som mycket längre sedan.. för exakt en vecka sen så åt vi middag med hans föräldrar. jag saknar det så otroligt mycket.. <3

idag har vi haft företagslektioner hela dagen, blä. andra lektonen var jag bara så otroligt less så jag kände att nej, fyfan för den här dagen! fyfan för allt typ.. men vi fick ihop en budget, frågan är hur riktig den är.. höhö.
när vi slutade vid halv 4 så tog jag och ludde moppebilen hem till mig, hämtade pengar och lämnade datorn och sen åkte vi och betalade registreringen till företaget, så det är i alla fall fixat nu! typ det enda vettiga jag gjort idag.
mötte upp brorsan sen och gav honom hans post, och sen åkte jag hem.. helt totalt jättetrött och less och sjukt hungrig var jag.. fick vänta hur länge som helst på bussen (typ 10 min men de KÄNDES länge.. kallt) och sen kom de 3 st på en gång, värt.

nu har jag i alla fall vilat ett tag och ätit mellanmål för ett par timmar sen, men är fortfarande proppmätt haha! ska knalla till maxi snart och möta natta, för vi ska ha nattaochebba-kväll och då krävs sourcream and onion chips och tacodipp.. de är liksom vår grej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0