klassfest

nu är jag hemma!

hahah min klass är för skönt alltså.. hur många har en fest på en måndag i en ganska liten etta mitt ute i ingenstans? och dessutom dyker nästan hela klassen upp! underbart :D

dock åkte jag, joel och julia hem tidigt.. en del skulle sova över men jag vill som alltid komma hem till min egen säng. det ÄR så mycket skönare! sen så var jag inte jättetaggat, jag längtar ju till imorn!! <3

för vet ni? IMORGON FÅR JAG TRÄFFA NICLAS !!! :D egentligen ska vi inte ses förrän på fredag då han kommer till uppsala, men eftersom hans klass ska på tekniska muséet i stockholm imorgon och de får några timmar ledigt, så åker jag helt enkelt dit och träffar honom :D sååå najs!

men nu måste jag ta och sova.. bra jävla tur att vi har sovmorgon imorn,

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0