Lördag

hejhej!

helg.. åh älskade helg!! det är så galet skönt att få sova ut på morgonen och känna att man kan ligga kvar hur länge som helst, utan att det gör något! jag älskar det!

idag så gjorde jag just det, gick upp runt 12-halv 1, åt frukost i lugn och ro och nu har jag städat på rummet och lite i badrummet + dammsugit övervåningen, duktig tjej :D strax ska jag ta och rengöra mitt smink och min sminkväska, allt är nämligen brunt och glittrigt, efter att först mitt solpuder gått sönder, och sen en burk med glitterögonskugga öppnats.. är alltid glittrig nuförtiden :P

på tal om smink så var mascaran jag köpte helt underbart bra! fick långa fina fransar utan klumpar, och blev inte svart under ögonen det allra minsta, och då hade jag dessutom svettats som en gris på gymmet! ny favorit alltså :D

nej men nu ska jag ta och fixa det, och sen drar jag till gymmet, och ikväll blir det chillkväll/fest :)



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0