Lördag

hej på er!

igår var det en mysig kväll, jag tog på mig mammas gigantiska canada goose, stoor halsduk och fårskinns-tumvantar och gick till maxi, ändå frös jag? :S fett skumt.
väntade där på natta i alla fall och så handlade vi chips och dipp och gick sedan hem. sen tittade vi på film, det blev "vi hade i alla fall tur med vädret" hahaah sjuuk film, tyckte så synd om pappan, och störde mig asmycket på morfarn :P sen tittade vi en stund på Juno och nu har natta en ny hatfilm :) därefter åkte hon till simon och jag pratade i telefon med niclas, mysigt värre :)

idag fick jag min första sovmorgon på en månad.. sjuuukt skönt verkligen! ligger fortfarande i sängen, men har ätit frukost och så. ska dra till gymmet runt 2 ungefär, och sen blir det hem och fixa sig inför festen ikväll.

förresten, blondinbella har en look-a-like tävling just nu, och när jag såg dessa bilder på mig själv så var jag bara tvungen att skicka in dom. jag är inte lik henne på något sätt, bara just här




men nej.. jag måste plugga matte innan jag drar till gymmet, och tvätta kläder också.. får se om jag pallar :P
PUSS

Kommentarer
Postat av: lisa

du är SEX

2009-10-03 @ 15:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0