Onsdag

hejhej!

GÅRDAGEN VAR UNDERBAR!!!  eller mer, NICLAS ÄR UNDERBAR!!! asså. den killen! <3 det känns så bra när jag är med honom, det går inte alls att beskriva.. det bara, känns bra! känns rätt, känns att jag vill alltid vara med dig, känns att han är min, jag är bara hans. känns att jag börjar bli kär, på riktigt <3

helt underbart i alla fall! jag åkte hem med tåget kvart i 7, träffade på Lori och hennes storebror Hrai (sry vet inte hur det stavas men uttalas haraj). dom hade varit på chokladkurs (deras pappa äger Chocolat) och hade därför med sig massa fiiiin choklad.. kom med liknelser att den smakar tennisboll, betong och jag vet inte vad haha :P god var den i alla fall :)

kom hem och ¨åt tacos sen i alla fall, och däckade i sängen kort därefter :P framför tv visserligen men ändå ;)

idag har jag varit i skolan, svenska.. blä! vi skulle göra en diktanalys.. har aldrig fattat grejen med dikter, liksom.. vad är grejen? knas.. slutade halv 12 i alla fall, åt då lunch med brudarna och sen gick jag hem, har suttit och skrivit min utvärdering från idrottslektionen förra veckan, och nu sitter jag i sängen med dagens första kaffe, välbehövligt!!!

snart kommer lisa hit i alla fall, längesen jag träffade henne! helt galet vafan.. men idag så :) sen blir det stan en snabbis, dans och sen ska jag handla nya skidbyxor för det är klubbkväll på team sportia :) (för uslk, uppsala slalomklubb)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Hareg

uppdatera tråkis :p

2009-11-06 @ 23:49:35
URL: http://hareg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0