Onsdag

tjenis!

jag tror jag håller på att bli ordentligt sjuk, och det orkar jag inte med.. jessica har smittat mig :(
försov mig imorse och vaknade inte förrän kvart över 8.. ändå kom jag bara 10 min sent, riktigt duktigt tycker jag! fast så fick jag ju skjuts av pappa också hehe :D
vi hade svenska och helt ärligt vet jag inte riktigt vad vi gjorde för ngt.. typ tog ut stilformer eller ngt liknande. jag satt och gjorde det varvat med att smsa med niclas :)

slutade redan halv 12 men då satte jag mig i ett grupprum för att söka praktik, mejlade till några i uppsala och ringde till bikbok på gotland, och guess what? JAG HAR FÅTT PRAKTIK PÅ GOTLAND I TVÅ VECKOR!!! asså herrejesus vad underbart det kommer att bli om allt funkar.. det enda som kan stoppa nu är att hans eller mina föräldrar säger nej. 2 veckor är trots allt ganska mkt att bo hos någon.

aja, sen cyklade jag hem och åt lunch och nu har jag typ inte gjort ett skit på hela dagen, är så jävla trött men jag fattar inte varför.. känner som att jag har feber :( nyser i ett gör jag också.

aja, jag ska gå och ta tempen nu, har jag ingen feber så åker jag och dansar och annars går jag och lägger mig haha..

höres senare!!
PUSS

(fett dåliga ni har blivit på att kommentera förresten.. kim? frida? har ni dött?)

Kommentarer
Postat av: frida

jag lever :P älskr dig ebba <3

2009-10-07 @ 17:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0