Söndag

hallåååå där :D

helgen är över.. fan vad tiden går fort! lördagskvällen blev trevlig till störst del i alla fall, blev lite kaos på slutet men det är sånt som händer. annars var det en ganska lugn kväll, saknade niclas något extremt bara.. sjukt underbart att han kommer om bara 5 dagar! :D


hahah knaas! barbieplåster på näsan


reagge-tröjorna

kom hem vid halv 2 och gick och la mig, skönt :)
gick upp runt 12 idag och åt frukost och sen låg jag i sängen och gosade med täcket, smsade och var inne på datorn fram tills att jag åkte på dans :)
det var min första danslektion med carmel, och himmel var svårt det var hahah x) har nog aldrig känt mig så dålig. dock har alla andra i gruppen haft 6 lektioner med henne som jag inte varit med på, så det är inte så konstigt att de är bättre än mig.

nu hade jag tänkt lägga mig i ett varmt bad, göra hårinpackning och skrubba mig, ni vet, söndagsfixet ;)

ha det bra!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0