Söndag

Hejhej!

det blev en lite knasig kväll igår, jag skulle ju på fest hos simon, men den blev inte av.. så sen skulle jag ut i funbo till anna, men skulle inte kunnat ta mig hem därifrån, så det slutade med att jag åkte med sofia ut till björklinge haha! festen hade "luffar-tema" och jaa.. de va kul men lite knasigt  :) jag var ju inte precis luffarklädd! träffade på lite folk från skolan i alla fall, trevligt :) alltid lika pinsamt när man inte känner igen dom.. har faktiskt ingen koll på hip1 ! den enda jag vet i den klassen är kajsa.

aja, här är lite bilder


luffarklädd höh... hade inte tänkt ha kofta på mig men alla dörrar till lokalen stog på vid gavel så man var så illa tvungen. inte för att det gjorde så mkt :)




jonas och jag (han är tydligen elevrådsordförande på min skola.. ) :S


luffarna


folk


hahah, aja kul när folk går in för temat i alla fall ;)

som sagt, det var roligt. jag åkte dock hem ganska tidigt, kunde inte riktigt slappna av och kände inte för att bli dyngrak direkt.. (drack inte ens upp hälften av min dricka igår, vad händer?) och ville egentligen bara vara med niclas.. så jag åkte hem helt ensam med en buss som gick typ kvart i 12, så tog jag 2an från stan, sjukt läskigt att gå genom skogen sen! (tack kim för att du pratade mig genom den<3) och så var jag hemma vid halv 1 :)
tycker det är såååå mycket skönare att komma hem till sin egen säng än att sova kvar hos folk..

idag så ser planerna ut som så att jag ska plugga matte.. vi har prov imorn och jag måste ha åtminstånde ett vg.. annars skjuter jag mig själv.
sen har jag dans och så blir det väl söndags-spa som alltid ikväll haha :P

men nu ska jag kila,
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0