Tisdag

hejhej!

ingen uppdatering igår men jag hann faktiskt inte. först var det skola och jag hade matteprov andra lektionen, tror det gick bra, men man kan aldrig veta.. sen så slutade jag vid 2. då åkte jag hem och bara tog det lugnt ett tag för jag var så äckligt trött! sen åkte jag till Kim och hälsade på honom.. han är försöksperson i 2 veckor och bor däför på något slags sjukhus.. haha helmysko ställe! fick inte fotografera, sitta i hans säng eller ta med mig något till honom som var ätbart.. och  på toaletterna satt det lappar som det stog "glöm inte att kissa i din mugg" på..
aja, de var trevligt i alla fall, men vid halv 7 så körde han ut mig och då gick jag och tränade, och sen hem, mat, telefon+msn och så sova.. :P

idag har jag också haft skola såklart, men det var estet så vi gjorde inte särskilt mkt.. typ fotade lite. sen slutade ajg halv 12, åt lunch och så planerade vi lite inför idrottslektionen på torsdag.. och sen åkte ajg till gymmet :) nu är jag sådär äckligt trött igen så jag vill inte göra något alls.. funderar dock på om jag ska baka bullar, det var så längesen nu! men då måste jag åka och handla och det är tveksamt om jag orkar det :P


brandlarm igår.. vad är grejen med att vi har brandlarm i min skola nästan varje vecka?


äckligt kallt imorse.. niclas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0