Torsdag

TjenareTjenare!

den här dagen började med att jag inte orkade gå upp på morgonen (som alla andra dagar alltså) och att jag sedan cyklade till skolan och höll på att frysa ihjäl. vi hade engelska och förberedde inför debatten nästa vecka.. men jag kommer nog få göra det mesta av det hemma ändå, hehe.
när vi sedan ätit lunch så åkte jag och nathalie ner på stan och jag inhandlade en ny mascara, väldigt välbehövligt, eftersom jag är så trött på att alltid bli helt svart under ögonen..

denna blev det, ingen aning om den är bra, men hoppas på det bästa :)


på eftermiddagen så hade vi idrott och det var min tur att leda en del av lektionen, egentligen skulle det varit jag, jessica och natta men eftersom jessica ligger hemma sjuk och natta hoppat av idrott B så hoppade calle och jonathan in och ledde lektionen med mig. jag tror att det gick ganska bra faktiskt, men vi har inte haft vårt samtal med Catrine (läraren) ännu så jag vet inte. men jag insåg ändå att jag är vigast i min klass.. jag höll i stretchen och folket kan inte ens ligga ner med ena benet böjt bak.. haha!

när vi slutat så åkte jag hem och sen så har jag haft dans på kvällen, den absolut bästa ragga/dancehall-lektionen hitills måste jag säga! det var faktiskt roligt idag :) och dessutom har jag lyckats byta min cheer mot en annan ragga/dancehall så nu dansar jag det på söndagar också, happyface :D raggan är verkligen så sjukt rolig, och när det är bra lärare, musik och koreografi, då känner jag mig så jävla lycklig.

nu ligger jag i alla fall nyduschad och fräsch i min säng och har precis avslutat ett samtal med gotlandspojken niclas.. åh vad jag saknar honom!! fast nu är det bara 8 dagar tills han faktiskt är här.. helt sjukt! jag längtar <3


du är så bäst <3

men nu måste jag sova..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0