Crazy girl och djupa tankar


tjejen från the ring?




ibland möts man av annorlunda saker.. vårt äppelträd när jag kom hem från skolan en dag.

aja, jag har tråkigt.. ska väl ner på stan snart, men behöver inte längre vara där till 2, så kan chilla med det ett tag först, har ingen lust för en lång shoppingrunda helt ensam ..

idag har jag sagt upp en vänskap som betytt väldigt mycket för mig, det är en person som jag älskar, men den verkar inte bry sig ett dugg om mig, och jag orkar faktiskt inte mer nu. det känns som om att nu är det allt eller inget, och personen verkar välja inget..
det gör ont. men jag klarar det, det känns så "final" nu eller vad man ska säga, som att det inte går att göra något åt, jag tänker inte ens gråta, som jag gjort så många gånger på grund av allt det här. nej jag ska ta tag i mitt liv och köra mitt eget race. jag är den jag är, jag är ebba, och jag tänker fortsätta vara glada ebba, och inte låta någon trycka ner mig.

det här året har jag mognat något otroligt, så mycket skit och besvikelser har hänt, som nästan krossat mig helt.. så många som svikit mig, som jag litat på till 100 %, och som sen visat sig vara sådana som bara snackar vidare om allt.

men jag är ebba, och jag ska klara detta och gå vidare med ett leende på läpparna. jag har mina vänner som betyder allt. som får mig att må bra när jag ligger på botten.
allt blir så mycket enklare.


UPDATE

det verkar lösa sig. vi får se vart det leder helt enkelt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0