Deppdag

Gödkväll kära läsare!
hahahah

den här dagen har varit ganska rutten om jag ska vara ärlig.. skolan var okej fram till lunch, men då blev mitt humör lite lågt (fick inget kaffe på förmiddagsrasten) och sen hade vi matte, som natta och jessica inte har, så de var dessutom inte där då! jag kan gilla matte ibland, och jag tror att jag är en av de få som jobbar i princip hela lektionerna.. sitta ensam i ett grupprum är det enda som funkar kan jag säga!

fick i alla fall sluta tidigare eftersom jag ligger före :)


kisspaus på media ;D

aja, åkte ner på stan en sväng, men orkade bara stanna en kvart typ haha.. sen åkte jag hem och har bara varit hemma resten.. skulle egentligen iväg och tränat men så blev det inte.. fy på mig :(

aja, nu luktar det mat, så det är middag nu typ, hörs imorn!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0