Det blev en bloggpaus..

hej på er!

förlåt att jag inte uppdaterat senaste veckan, det blev lite knasigt där när jag kom hem i söndags, för då orkade jag inte uppdatera, för jag var så trött. och sen på måndagen var jag inte heller hemma, och sen blev det bara så.. MEN nu är jag tillbaka, vet att ni saknat mig haha!

men här är lite bilder på vad jag gjort i  veckan iaf :)


känt mig cool innan jag går ut (det var skitsoligt) och sen frusit häcken av mig på väg till skolan ..


åkt lantisbuss


varit i skolan ..


träffat marit ;D


varit med dessa två på stan (sööötaste!)

jamen de va väl pretty mutch it.. dock har de bara gått 4 dar så haha :P men sen så har de varit spinning, powerwalks och danslektioner så jag har haft fullt upp :)

men skriver strax igen lite om dagen, för nu måste jag packa!

PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: Jossan

Men gud så söta de är! :) de passar verkligen bra tillsammans!

2009-09-17 @ 21:23:46
URL: http://josefinekarbin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0