Fredag!

Godmorgon allihopa!

förlåt för lite dålig uppdatering, men jag orkade inte med det igår, jag mådde inte så bra där på eftermiddagen så jag flydde hem till nathalie, och sen var mina dans inställd så jag stannade där ett tag.. och sen när jag kom hem var det middag och så fixade jag med musik till ipoden och mobilen hela kvällen :)

men nu är jag tillbaka i alla fall! det är ju fredag idag, vilket innebär slutet på skolveckan och party för de allra flesta.. men icke för mig nej! jag ska bort över helgen.. berättar sen varför för jag hinner inte nu ;)

pappa skjutsar mig till skolan, soft! haha hatar att gå eller cykla.. det är bara 2 km men det tar aslång tid för mig att gå :P

men jag ville mest visa att jag lever, vi hörs ikväll!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0