Fredag!

haaalllååå där du som tittar in!

kom hem från skolan för sisådär en timme sen, har varit en helt okej dag idag! vissa saker bättre än andra som vanligt'^^

vi har i alla fall hållt på med företagen hela dagen, men det jag inte fattar är att vi ju inte får hålla på med företagen? idag har  vi i princip tagit fram målgrupper, och skrivit lite frågor, och de va de enda vi skulle göra? :S sen har vi lyssnat på tusen genomgångar också då.. givetvis!

börjar tycka om min klass mer och mer nu faktiskt, vi har kul, och jag gillare! funderar på om man borde ha någon klassfest eller något.. å andra sidan umgås jag inte ens med hälften som går där hehe.


smiiile! ludwig och jag


mitt företag, ludde, jag och filip


mys i soffan ;)

aja, helt okej dag som sagt! vissa människor förstår jag mig dock inte på, tur att man inte har dem i klassen!

ikväll blir jag hemma, joakim (storebror) och hans flickvän johanna kommer hit på middag  vid 8, och natta kommer också, typ vid 7 tror jag.. mys med henne blir det :)
men nu ska jag åka och handla med pappa!

PUSS

Kommentarer
Postat av: lisa

grr jag skulle görna delat soffa med dom två killarna ;)

2009-09-05 @ 09:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0