Fredagen + helgen

Hej igen!

jag kom hem från gariné för sisådär en 45 min sen. det var mys där iaf hihi :D maria, annie, matilda, jag och garine kollade först på idol och skulle sen käka hemmagjord pizza, haha och vilka kommer då om inte hanna, maria och lori? hahah aja, trevlans iaf, man skrattar verkligen hela hela tiden med dessa tjejer.

men jaja, i skolan har jag ju varit idag också, vi fick våra riskkapitalsedlar så nu ska vi försöka få folk att investera.. hmm. vem vill investera i ett företag som bara kommer existera ett år? haha nej men nu ska vi tänka positivt..
i alla fall så har jag kanske (troligen) fixat en rådgivare idag, och dessutom gjort 4 intervjuer och skrivit vad jag kommit fram till :) jag blev övergiven av mina företagskompisar idag så fixade allt själv^^ filip är förståeligt eftersom han fick tvillingsyskon idag!! (GRAAATTIIIS!!! igen ) men ludde vet jag inte var han drog, men skitsamma, jag är inte där nästa fredag så de är lurre ;)

slutade halv 4 as usual och då gick jag hem, åt lite mellis och packade och lite sådant, för imorn så drar jag iväg på tränarläger! inte tränings, utan TRÄNAR, jag är ju skidlärare (som de flesta borde veta..) och nu under hösten ska jag gå min utbildning! så imorgon åker jag hemifrån 07.10 för att åka till bosön i stockholm.. top notch! ska upp klockan 06.00 en lördag och missar kulturnatten.. jag som verkligen behöver en kul kväll just nu.. men nej, utbildningen är viktigare och det ska bli roligt faktiskt!
hemma är jag sent på söndag kväll så det kommer stå lite still i bloggen, men det överlever ni :)
men som sagt, ska upp om 6 timmar, så nu ska jag sooova!



PUSS

Kommentarer
Postat av: Jossan

Allt kommer från H&M :D

2009-09-13 @ 15:57:09
URL: http://karbinjosefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0