Godmorgon

GODMORGON GODMORGON VILKEN HÄRLIG DAG DET ÄR IDAG! :D:D:D:D

hahahah! jag är på bra humör av någon konstig anledning, kan ha att göra med världens sötaste komplimang jag fick sent igårkväll, made my day!

ordagrant från alex:
"Låter bra. Ps, du har grymt bra smak på skor har jag märkt, keep it up!"

aaw, jag smälter! äntligen en kille som fattar, som inte klagar på att man har klackar, utan gillar de! för hörrni killar, inte mitt fel att ni är korta ;)

i alla fall så ska jag dra till skolan om sisådär 10 minuter, får skjuts av pappa idag eftersom det regnar + att jag inte pallar cykla :P

vet inte när jag slutar eftersom jag är osäker på mina tillval, ska snacka med syon idag! efter skolan drar jag ner på stan iaf för en fika med Malina och Frida ! myyys! sen blire årets första danslektion, can´t wait! :D


blå tunikan jag köpte igår blir dagens klädsel, den har knäppning hela ryggen, och jag tror jag gillare :D
ser ni skorna btw? :D 13 cm klack, ah love it!


skitmongo bild men där har ni nya hårfärgen! ganska mörk, men känns mer höstig.. och när allt annat blir mörkt och fult (inklusive alla kläder i ALLA butiker) så kan väl jag oxå bli det :D

KYSS I STJÄRTEN
nu drar jag till skolan

Kommentarer
Postat av: Kaaajsa

Helt rätt snygging! Klackar ska det vara :D

2009-09-02 @ 09:22:08
URL: http://kajsablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0