helgen var underbar <3

hejhejhejhejhej :)

nu är jag hemma från gotland!

den här helgen har varit den bästa i hela mitt liv. allt känns så rätt, det känns så bra!

när jag satt på båten i fredags var jag så äckligt nervös, jag hade ingen aning om vad som väntade och jag kunde inte sluta tänka "vad fan håller jag på med? tänk om han bara driver med mig och inte ens dyker upp?" men så fel man kan ha!

han kom där, så sjuuukt söt ! :D
sen gick vi runt i stan, träffade niclas kompis isak, jag köpte en jacka från vero moda och ett enkelt vitt linne från bikbok, sen var vi på ett sjukt mysigt café och drack latte/te.

sen åkte vi hem och helgen bara rullade på. tiden försvann så fort! det var simtävling hela lördagen nästan, och sen var det i princip dags att åka hem.

jag vill inte vara här. jag hör inte hemma här. jag vill vara på gotland. med niclas.



Kommentarer
Postat av: Kymen

Sjukt sött par :)

En ära att ha lärt känna er två!

Niclas my bro and Ebba my hoe?

Haha driver, lycka till ni två :)

2009-09-28 @ 22:33:25
URL: http://blogg.aftonbladet.se/betkymen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0