Lördag!

haallooojj!!
igår kväll blev mysigt, vi åt först middag med familjen+ johanna och sen så kollade vi på film och så :) hahah vi somnade typ halv 12.. typiskt oss!

natta drog härifrån typ för en timme sen, och idag har vi ätit frukost, sett en till film och dessutom har jag fixat hennes naglar, så hon har lika som mig nu ;D undrar hur länge dom sitter kvar på henne hha .. ;)


hahaha pappa ser ut som att han dött ...


matsalen


naaw sötis


pigg tjej.

aja, nu är mamma i stallet och pappa är i stockholm någonstans och spelar golf tror jag, så jag är ensam hemma och sjuuuukt rastlös!! vet inte vad jag ska göra haha :P borde städa mitt rum men de pallar jag verkligen inte.. fast de ser ut som kaos :/

ikväll är jag sjukt partysugen, och det blir ingen fest för mig på två helger efter denna så de känns lite surt om det inte blir ngt ikväll .. får se helt enkelt men det verkar inte som att någon vet något än så länge :/

men nej, nu ska jag ut och springa,
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0