Måndag

hallå där :)

den här dagen har varit väldigt bra, väldigt lång och innehållt saknad..

orkade inte gå upp imorse, kom upp ur sängen vid 20 i 8, segade mig grovt och täPnkte att det inte spelar någon roll om jag blir sen, då smsar ludde och påminner mig om rådgivarmötet kl 08.30.. PANIK!!
hann inte äta frukost och så slängde jag mig på cykeln och cyklade som en idiot .. men i tid kom jag :)

sen rullade skoldagen på.. ingenting speciellt hände, förrutom massor av söta sms och en väldigt glad ebba :P

efter skolan åkte jag ner på stan och träffade sofia, vi strosade runt lite och jag köpte en tröja och ballerinaskor :) sen åt vi middag på waynes, eller aa, middag och middag, det blev en bagel och en latte :P




sen tog jag bussen, köpte naglar, lotion, nagellack och skrubbhandske på maxi och gick sen hem.. har kört värsta spaet ! :D badade med badolja, la en ansiktsmask, gjorde hårinpackning, peelade hela kroppen och smörjde sen in mig, och nu har jag precis gjort nya naglar :) känner mig jättefräsch :D
har nyss pratat i telefon med gotlandspojken också! saknar dig :( <3<3

förresten har jag bestämt mig för att sluta äta godis igen.. dags att ta nya tag! åtminstånde 10kg till ska bort och då kan man inte äta godis. en dag i veckan kan vara okej, men inte såhär i början.. bort med sockret! säg åt mig ifall jag äter med andra ord ;)

nu ska jag måla naglarna,

PUSS

Kommentarer
Postat av: Niclas

Jag saknar dig söta!

2009-09-29 @ 08:55:44
Postat av: Kymen

10KG :S

Vart ska du ta dom ifrån?

Niclas, hon kommer försvinna. Inte okej!

2009-09-29 @ 17:32:30
URL: http://blogg.aftonbladet.se/betkymen
Postat av: frida

ebba 10kg är förmycket!

2009-09-29 @ 21:06:20
Postat av: ebba

Niclas: jag saknar dig också !! mer och mer hela tiden :(



Kim: hahah söt du är, men finns, det gör dom absolut.



Frida: 10 kg är ett minimum.

2009-09-29 @ 21:33:24
URL: http://ebbaslebbaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0