Måndagsmorgon

GODMORGON GODMORGON KÄRA FLICKOR OCH POJKAR ;D

heeerreejesus vad trött jag är! igår när jag varit på dansen så åkte jag hem och så var gariné här, och sen åkte vi hem till henne och var med lori och maria också, ahhah omg vad jag skrattar när jag är med dom.. fast igår var jag sjukt trött också, så allt jag sa blev skitskumt.. typ om äppeljuice "det är skitäckligt, jag dricker de varje dag" hahahha  hej reeetard!

hahahah garin fick ett paket av maria som hon var skittaggad på att öppna.. innehöll en burk honung!



aja, var hemma vid 10 iaf och låg i sängen och läste bloggar, sen ut igen och hemma vid 12, haha har inte somnat så sent sen skolan började (då menar jag kvällar före skola) och ändå gick jag upp tidigare idag än normalt.. skum.



dagen till ära har jag på mig detta iaf, en klänning från hm och mina älsklingar (skor) från Dune, London.


skumt smile haha..

aja, nu ska jag och pappa dra till maxi och hämta ut min plånbok och sen äre skola som gäller, hip hurray!! ;D

PUSS

Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Snyggt där ;)

2009-09-07 @ 10:37:32
URL: http://hellonicki.blogg.se/
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Ha en bra dag! (:



checka in dagens gamla disney favorit! =) http://sandratjulins.blogg.se/2009/september/pocahontas-farger-i-en-vind.html#comment

2009-09-07 @ 14:46:09
Postat av: Frida - Hon som designar

åh tack så mycket ! :)

ha en bra kväll

kram

2009-09-07 @ 20:33:40
URL: http://fridadesignar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0