Onsdag

hej på er ! :)

vet ni vad jag gör precis just nu? :D JAG SITTER I MIN HÄSTENSSÄNG!! i liiike! det är så att detta egentligen är min brors säng men eftersom att han flyttade hem till sin tjej i våras så har den bara stått i hans rum sen dess.. så jag ringde och frågade om jag fick byta och voilá, nu är den min :D

iaf, har varit i skolan idag och vi hade uppsatsskrivning på svenskan, jag är så sjukt snabb på såna grejer och prov, så jag var klar vid halv 10.. men fick sitta kvar till rasten och småfila lite på den och så fick jag sluta direkt efter rasten, alltså halv 11, sooooft! väntade på natta som blev klar lite efter mig och sen så åt vi lunch i skolan.

och nu sitter jag alltså här :) har städat hela rummet också, och tagit ner massa tvätt.. såg inte klokt ut hahah!


hahah imorse.. ni ser kaoset eller? ;)


men nu ser det ut så istället :) :D

nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktiskt.. har dans klockan 6, så ska ta bussen från stan vid halv.. och ska lämna tillbaka en kofta innan dess..
men aja,
Vi hörs väl sen kanske ;)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0