Onsdag

HALLIII HALLÅÅÅ!

den här dagen sög.. vissa saker var bra dock, men har mest kännt mig skabbig hela dagen.

vi hade svenska i skolan, men jag var inte med så mycket eftersom jag var hos tandläkaren större delen av lektionen. hade en annan tandläkare än vad jag brukar ha, och denna var sjukt skön haha! gillart :) inga hål hade jag heller, och det är första gången någonsin jag inte behöver gå på återbesök för flourlack eller lagning! hihi *stooolt*.

aja, sen slutade jag vid halv 12 och sprang för att hinna med bussen, vilket jag gjorde. sen så träffade jag fridababy på stan och bjöd henne på lunch :)
vi tittade runt lite och självklart hittade jag saker jag vill ha.. men köpte inget *duktig ebba*. vi åkte sen till lundellska skolan för att hälsa på lisa, ahhahah sjuuukhus! shit alltså.. jag har aldrig varit där förrut.. men hej skabbmänniskor med fula kläder, skabbigt fett hår och extremt dålig hud..i sjukhusmiljö också, passande haha!
nej nu är jag elak, jag befann mig antagligen på fel våning eller gick runt i fel korridorer (dock tror jag att vi gick i större delen av skolan) för det finns antagligen mer normala människor också, det är ju lisa ett exempel på.

i alla fall så slutade lisa vid halv 3 så då drog vi in till stan igen och kollade runt lite, sen åkte fridge och lisse hem och då mötte jag upp simon och natta :) haha simon skulle ha nya skor, lika kräsen eller mer kräsen än tjejer, till och med mig.. och då är det illa haha! dock berodde de nog på nattas åsikter också ;)

sen drog de hem iaf och jag åkte till min dans, hhihi looove <3


gillade inte mina kläder idag.

nej men jag kollar på idol så vi hörs sen
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0