Plånboken..

här springer man runt som en idiot och letar efter plånboken, har smått panik eftersom den är borta.
tänker att, jamen den kommer väl fram såsmåningom eftersom jag hade den hemma senast, så loggar man in på bloggen :

Isabelle, Ica Maxi om EFTERLYSER!:
hej. har du möjligtvis tappat din plånbok?
Vi har nämligen hittat en här på Ica Maxi.
Hittade bara din blogg när vi sökte på ditt namn.
Den finns iallafall att hämta i informationen :)

herregud vilken tur man kan ha! att någon i personalen hittar den och inte någon random som tänker att oj vad bra med extrapengar! nu hoppas jag bara att personalen hittade den först så allt faktiskt finns kvar också.. hade dock inga kontanter i den :)

aja, blir till att åka dit innan skolan imorgon, och när vi får in våra keyfinders till företaget ska jag köpa flera stycken.. har tappat bde nycklar och plånbok bara denna veckan, fy på mig!

nu ska jag ta och duscha och sen sova,
PUSS

Kommentarer
Postat av: frida

shit va tur!!:P

2009-09-06 @ 22:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0