Sunday without any sun!

heeellloooo bitches and hoes!! :D

shit vilken sug-lördag det vart igår.. hittade ingen fest och sen vart jag så grovt otaggad så jag stannade hemma hela kvällen. haha.. det vart filmtittande och så iaf.. kul att jag inte kommer festa på 3 veckor nu.. hej nolifer.
och vem fan börjar städa klockan 11 på en lördagskväll? jooo ebba söderberg!! hahah ännu mer nolifer :P men städade rummet och badrummet, var ju kaos innan!

aja, gick upp runt halv 11 idag, och har ätit frukost och fixat mig och så, ska dra ner på stan om någon timme typ, vill köpa like saker och sen ska jag dra till dansen ! WIIIHO!! vet inte alls vad jag ska förvänta mig, eftersom det är allra första gången jag dansar cheer! shit jag kommer suga.. hoppas alla andra är lika dåliga som jag iaf :)



btw nämnde jag att jag fått tillbaka min mobil?! :D eller aa.. "tillbaka", jag fick en helt ny haha :P fattar inte varför dom ska försöka laga en telefon i 1,5 månad, och sen ändå ge en ny? :P aja, jag klagar inte, alla repor och bucklor jag lyckats åstakomma på den gamla är nu historia.. (a)

nej men nu ska jag dammsuga och sånt där som är fittigt att göra mitt i natten då mamma och pappa sover ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0