Tisdag

TJOLLAHOPP GUMMISNOPP ;D

åh så skönt, jag slutade halv 12 idag! haha, klockan är liksom bara två och jag har ingenting att göra, kulkul..

iaf så hade vi estet i skolan, det måste vara det mest ovärda ämne jag läser.. helt seriöst! idag satt vi och diskuterade vad konst är i en och en halv timme! och så fort jag sa vad jag tyckte så kollade läraren snett på mig.. :S typ sa "okeeeej......." kul att man är omtyckt!

i alla fall så slutade vi tidigt som jag sa, och då åkte jag ner på stan, hittade en "halsduk" på gina som jag köpta, en tube tror jag den hette.. skönt i alla fall för jag är extremt dålig på att knyta halsdukar haha.. hur man nu kan vara dålig på en sån grej ;) ett par nya älsklingar (skor) blev det också :D åååh, skor <3 ebba! det blev i alla fall årets första par höstskor, nice :D


kläder idag.. BLÅ JEANS! känn på den, jag kan också ;) sen sailorlinne och faktiskt inte klackar! första skoldagen den här terminen utan klackar...


flicksen på kaffepaus :)


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
450 kronor från monki! visste inte ens att de hade skor eftersom jag aldrig handlar där, men så sa jennie på bussen att hon sett ett par där :) inte dessa dock.

nej men nu ska jag måla om mina naglar, de ser knas ut! och sen blir det spinning klockan halv 6 :)
glöm inte idol ikväll heller :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0