Tisdag

Hallååå

helvete vad trött jag är! känns att all brist på sömn i helgen kommer ikapp nu.. gick ju till och med hem på lunchen och sov igår..

aja, vi hade skolfoto i skolan idag.. vi hade från början tid 09.20, vilket är perfekt för då är de liksom tidigt och man är fortfarande fräsch, men sen hade alla jävla 1or gått och klagat på deras tider (nästan hela skolan slutar 11.35 på tisdagar) så de fick vår tid och vi fick 13.30 istället, gulligt!
detta innebar att i princip hela min klass sket i fotot, vi var 12 av 28 där.. blä för jvla ettorna! hade vi klagat hade dom inte ens brytt sig!


klädsel


fotot.. dock är detta taget med min mobil och förhoppningsvis långt ifrån hur det riktiga kommer se ut :P lennart står liksom bakochfram x)

nej men vad jag ska göra nu vet jag inte riktigt.. sitter och smsar lite, funderar på om jag ska ringa natta och titta vad hon gör men jag är nog för trött.. vi får se helt enkelt!
ni får ha det så bra!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Hanna

Va tog ni idag?! då kommer det ju dröja jätte länge tills skolkatalogen kommer. Vi fick fåra foton igår :) söt bild

2009-09-23 @ 21:36:06
URL: http://hannaalricson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0