Tisdag

halååå där :D

haha vad trött jag är.. helt sjukt, ligger nergosad i sängen och har precis vaknat.. hehe

idag har det varit en bra dag, hade estet i skolan och då fotade vi sjuuukt mkt! blev en del fina bilder :) efter skolan så åt jag lunch med andré och sen åkte jag hem och sen blev det stan.. jag MÅSTE sluta vara på stan.. för ajg kan inte vara det utan att handla massor.. idag köpte jag en kofta, ett linne och ett par skor.. INTE bra!!  behöver inte mer kläder, men det blir ju så.
har bestämt mig för att lämna tillbaka koftan, och sen har jag köp-förbud fram till dess att niclas kommer hit.. jag måste lära mig att inte bara köpaköpaköpa.

aja bilder:


julia


hej modell!


jag


smiille




jennie


hareg

snyyyggga tjejer, vavava? :D haha jag har flera hundra bilder, allra flest på julia ;)
men nu ska jag ta och prata i telefon, med vem återstår att se, ska se om mina kära gotlandspojke har pluggat klart, han har nämligen prov imorn.

men puss
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0