Tisdag kväll

tjohoooo!

hihi älskar den här dagen!
i skolan hade vi svenska B, första svenskalektionen för året och vi pratade om jobbansökningar och ska skriva jobbansökningar mm, kul faktiskt! i år ska jag satsa grovt på svenska, matte och engelska, hej MVG!


glaaada miner hihi :D

i alla fall så verkar det som att jag kommer sluta halv 12 varje onsdag, soooft! vill inte läsa matte b/c i 2an utan läser hellre C i 3an, och det andra man kan ha på onsdag eftermiddag är organisation och ledarskap och det tror jag inte att jag behöver, ska prata med syon om poäng och sånt med verkar som att man blir ledig! :D

satt i alla fall kvar i skolan till 2 ungefär och pluggade matte ensam i ett grupprum, shit vad duktig jag kände mig haha :P
åkte sen ner på stan och mötte upp frida, vi gick och tittade på kläder och sånt.. det blev 2 tunikor, ett paraply och 3 örhängen :) lite senare mötte vi upp malina också och gick till waynes och fikade, myyys!

SEN VAR DET DAAANS!!! SOM JAG HAR LÄNGTAT OCH SAKNAT OCH HERREGUD VAD KUL DET VAR!!! asså jag dog typ.

jag känner ingen i min grupp, jag tror att jag är den enda över 15, men jag älskar disko, det är så JÄÄÄVLA KUUL!! :D åh love!

nu har jag nyss fixat naglarna och ska sova tidigt,

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0