Tisdag

shulululul små flickor och pojkar!

har varit småseg hela dagen idag, kom knappt upp ur sängen imorse utan låg fortfarande kvar när klockan var halv 8 hehe.. men i tid kom jag, om än i tråkiga kläder och bara allmänt skabb.

vi hade vår första estetlektion idag.. vi satt i princip och ritade HELA lektionen! då ska tilläggas att våra lektioner är 3 timmar långa.. (inklusive 30 min rast) och att det dessutom är vår enda lektion på tisdagar känns väldigt slappt haha :P

men det märks att jag är tillbaka till att vara bara ebba nu.. inte galna pms-sjuka-helamånaden-ebba som alltid är sur.. jag har slutat med ppiller (behöver dem ändå inte) och det gör extrem skillnad, större än vad jag trodde de skulle göra till och med. men det är skönt, jag är ju (var ju) en glad tjej egentligen.

i alla fall så cyklade jag ner på stan efter att vi slutat halv 12 (jag gott folk, jag CYKLADE!!) och lämnade tillbaka en skjorta på HM, köpte leggings på Gina, en blå tunika på BikBok och ett rosa block och penna på Akademibokhandeln :) soft!
sen cyklade jag hem och åt lunch och efter ett tag kom maria! galet längesen man träffade bruden!
vi var i alla fall till maxi och inhandlade nektariner och hårfärg :)

JAG HAR ALLTSÅ EN NY HÅRFÄRG!!!!

det blev lite mörkare än tänkt, men jag tror det blev bra i alla fall, får se imorn när jag tvättat det och stylat det ordentligt :)


(NATTA DU HAR TUTTAR!!!)




vi skulle rita ett minne, ett av mina minnen var skidåkartiden


nattas minne var att hon hade en vit kanin när hon var liten


luddes minne var när han fick sin bil


sen skulle vi rita av våra händer.. SER NI HUR BRA DENNIS ÄR ELLER?!


och på rasten går man till ekeby och köper latte :)

men nej, nu jag ska ut och gå, lääänge! jag är redan trött i benen av allt jäkla cyklande idag, men ska ta en lång PW trots allt :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha :D taack gumman ! <3

2009-09-02 @ 12:58:43
URL: http://kajsablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0